نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • آموزش تنظیم شناختی هیجان مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • آموزش مادران به روش بارکلی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • آموزه های دینی-روان شناختی طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]

ا

  • ابتلا به زردی نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • ابعاد نابهنجار شخصیت پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • احساس تنهایی نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • اختلال بی نظمی خلق اخلالگر اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • اختلال طیف اتیسم مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • اختلال کمبود توجه/فزون کنشی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • اخلاق اسلامی کار مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • اخلاق تحصیلی نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ادراکات کیفیت کلاسی نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ادراک از روابط والدینی الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ادراک زمان مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • اردبیل بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • ارزیابی شناختی اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
  • اشتیاق شغلی مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • اضطراب پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • اضطراب امتحان تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • اعتیاد به تلفن همراه پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • اعتیاد به تلفن همراه مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • اعتیاد به وبگردی مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • افسردگی نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • الگوهای‌روابطی تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]

ب

  • باورهای غیر‌منطقی نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]
  • بی‌تفاوتی اخلاقی بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
  • بحران هویتی طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • بخشش تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 78-62]
  • برنامه رویکرد خوش‌بینانه اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
  • بیش‌فعالی نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • بی‌صداقتی تحصیلی بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
  • به دام‌افتادگی نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • بهزیستی تحصیلی تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • بهزیستی روانشناختی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • بهزیستی روانشناختی تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 78-62]
  • بهزیستی روان‌شناختی نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • بهزیستی روان‌شناختی تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفه‌های پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
  • پرسشنامه ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی. دانش‌آموزان تحلیل نقش تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
  • تیپ های صبحی و عصری نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]
  • تحمل پریشانی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • تعارض والد- نوجوان اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
  • تعلق پذیری" نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • تعلل ورزی مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • تعهد حرفه ای تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 15-6]
  • تعهد حرفه‌ای مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • تنظیم شناختی هیجان پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • توان‌بخشی شناختی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • توانمندی اجتماعی- هیجانی الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • تولد زودرس نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]

ج

  • جو عاطفی خانواده الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]

ح

  • حل مساله مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • حل مسأله اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفه‌های پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 12، شماره 4، 1402]

خ

  • خرد تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • خودتنظیمی انگیزشی تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • خودتنظیمی‌عاطفی پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • خودشفقت‌ورزی پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • خودکارآمدی هیجانی تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • خودکنترلی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • خودنظم بخشی تحصیلی اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]

د

  • دارودرمانی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
  • دانش‌آموزان نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • دانش‌آموزان بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 115-104]
  • درگیری‌تحصیلی اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
  • درمان هیپوونتیلاسیون اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • دفتر شبه خانواده ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • دور سر نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]

ر

  • راهبردهای حل تعارض اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • رفتـارهای پـرخطر طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • رفتارهای مدنی- تحصیلی نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • روایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • رویکرد اسلامی طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]

س

  • سابقه فامیلی نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • سازگاری اجتماعی و دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
  • سامانه‌های بازداری و فعال‌سازی رفتاری نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]
  • سبک زندگی و نگرش تحلیل نقش تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
  • سبک‌های‌اسنادی تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • سبک‌های شوخ‌طبعی تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • سرزندگی تحصیلی الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • سرسختی تحصیلی تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل نقش تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
  • سیستم‌های مغزی- رفتاری مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • سوگیری توجه اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
  • شبکه‌های مجازی نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • شفقت به خود نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • شکست نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
  • شوخ طبعی تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 78-62]
  • شیوع بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • شیوع بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 115-104]

ص

  • صفت صداقت-تواضع بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]

ط

  • طرد اجتماعی الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]

ع

  • عدالت آموزشی نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • علائم اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • فرهنگ مدرسه مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • فشار تحصیلی ادراک شده والدینی الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]

ق

  • قلدری- قربانی بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 115-104]

ک

  • کارآمدی جمعی مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • کفایت اجتماعی نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]
  • کمال گرایی تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 15-6]
  • کمال‌گرایی نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • کمرویی الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
  • کنش‌های اجرایی گرم و سرد اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • کودکان پیش‌دبستانی پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]

م

  • متوسطه اول ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • مدیرت رفتار مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • مدرسه‌هراسی تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • مدل ساختاری تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • مسئولیت پذیری مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • مسئولیت پذیری اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • مشکلات ارتباطی مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • مشکلات رفتاری نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • مشکلات سلوکی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • معلم تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • معلمان ابتدایی مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • معلمان آموزش و پرورش تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 15-6]
  • مهارت های ارتباطی مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]

ن

  • نیاز به محبوبیت نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • ناگویی هیجانی مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • نقشه‌ذهنی اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
  • نقص توجه –بیش فعالی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • نمره هدف ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • نوجوان اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفه‌های پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
  • نوجوان طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • نوجوانان اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]

و

  • واژه‌های‌کلیدی: قلدری سایبری نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]
  • والد و کودک اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • وزن حین تولد نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]

ه

  • هیجانات پیشرفت مثبت نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]
  • هیجان اخلاقی اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • هدف تحصیلی ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • هدفگذاری ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • هویت اخلاقی بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
  • هوش اخلاقی اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]

ی

  • یادگیری ادراک شده پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 12، شماره 4، 1402]